Ofte stillede spørgsmål

På denne side har vi samlet nogle af de spørgsmål vi hos sexshop.dk ofte får fra vores kunder.

Skulle du ikke finde svar på dit spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os.

Spørgsmål om produkter

Hvordan finder jeg flere informationer om et produkt?

Hos sexshop.dk bestræber vi os altid på, at skrive så mange relevante oplysninger som muligt til de enkelte produkter. Disse ses ved at gå ind på selve produktet og klikke på ”detaljer”. Har du stadig brug for mere info, er du velkommen til at kontakte os

Er det muligt at købe et produkt, som ikke er på sexshop.dk?
Hvis der er noget du synes vi mangler eller blot har ideer til nye produkter, så hører vi gerne fra dig. Vi har mulighed for at få de fleste produkter på lager.

Varen jeg gerne vil have er udsolgt – får I flere af den?
De fleste af de varer vi sælger kommer på lager igen – der kan dog være enkelte varer, som udgår.

Jeg er lidt i tvivl om, hvilket produkt jeg skal købe. Hvad gør jeg?
Er du i tvivl om, hvilket produkt der passer bedst til dig og dine behov, eller mangler du blot inspiration, så er du altid meget velkommen til at kontakte os.

Spørgsmål om levering

Hvor lang er leveringstiden?
Som udgangspunkt har vi alle varer på lager, og så sender vi samme dag, såfremt du bestiller inden klokken 20:50 ( dette gælder på hverdage ).

Skulle en vare ikke være på lager, så vil du blive kontaktet af os.

Leveringstiden er dag-til-dag – vi sender pakker mandag – fredag. Pakker bestilt fredag vil kun leveres dagen efter, såfremt de er bestilt til en pakkeboks. Omdeling til private adresser og til posthuse forgår ikke om lørdagen.

Hvad koster forsendelsen?

Alle leveringer sendes med Post Nord eller DAO og koster fra 19 kr. Ved bestilling over 599 kr. er der fri fragt til pakkeshop/udleveringssted.

Bor du i nærheden er du også velkommen til at afhente din ordre på vores adresse: Tværvejen 3, 5580 Nørre Aaby, og derved spare fragten.

Leverer I til udlandet?

Prisen og leveringstiden for forsendelser til udlandet varierer alt efter, hvilket land varerne skal sendes til. Prisen, som bestemmes ud fra vægten på de varer, man bestiller, kan ses på check ud siden.


Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er hjemme, når posten kommer med min pakke?
Skulle du ikke være at træffe på adressen når posten kommer, så vil der blive lagt en seddel i din postkasse, og du vil den efterfølgende dag kunne hente pakken på dit lokale posthus.

Kan I levere til døgnboks/pakkeboks?
Ja, vi leverer også gerne til døgnboks og pakkeboks. Når du er inde under bestilling og udfylder dine oplysninger, vil der være et felt, hvor du kan vælge forsendelsesmetode. Vælger du den metode der hedder ”pakke til dit posthus/pakkeboks”, skal du skrive dit postnummer i sektionen "Vælg pakkeshop". Du kan herefter vælge den Pakkeshop, som er nærmest dig.

Spørgsmål om betaling

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?

På sexshop.dk kan du betale med almindelige betalingskort, mobilepay online og via bankoverførsel (Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.)

Vi tager imod følgende betalingskort: Dankort, Visa, Mastercard, Maestro, American Express, JCB, Diners Club og Forbrugsforeningskort.

Derudover tilbyder vi ratebetaling med Viabill

De viste priser på sitet er inklusiv dansk moms (25%).

Er det sikkert at betale med betalingskort hos sexshop.dk?
Ja, det er helt sikkert at betale med betalingskort hos os. Vi har gjort meget ud af, at vores betalingssystem er så sikkert som muligt. Du kan læse meget mere om sikker handel her

Spørgsmål om diskretion

Vil der stå sexshop.dk på mit kontoudtog i banken?
Nej. Der vil aldrig stå sexshop.dk på dit kontoudtog. Der vil stå Scandia Trading ApS.

Står der sexshop.dk på min pakke?
Nej. Lige som på kontoudtoget, vil der altid kun stå Scandia Trading ApS.

Desuden sender vi alle ordre i neutrale papkasser med neutralt pakketape

Spørgsmål om diverse

Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?
Find et produkt du godt kan lide og læg det i din kurv. Hvis du ønsker at bestille mere end et produkt fortsætter du bare med at lægge i kurv. Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på 'Indkøbskurv' og indtaster adresse og betalingsmetode.

Jeg har ikke modtaget nogen ordrebekræftelse. Er min ordre ikke gået igennem?
Din ordre kan sagtens være gået igennem, selvom du ikke har modtaget en ordrebekræftelse. Det kan muligvis skyldes, at emailadressen er tastet forkert ind, eller at ordrebekræftelsen blot er landet i dit spamfilter.

For en sikkerheds skyld anbefaler vi, at du lige kontakter os, så vi kan undersøge, om ordren er gået rigtigt igennem.

Jeg kan se I har trukket pengene, men jeg har endnu ikke modtaget min ordre. Hvad er der sket?
Der kan være sket det, at emailadressen ikke har været korrekt, og at Post Nord således ikke har kunnet levere en adviceringsmail til dig.

Med dit forsendelsesnummer (track & trace) kan du selv følge pakken hele vejen. Skulle du mod forventning ikke have modtaget et sådan nummer, så kontakt os meget gerne, så hjælper vi med at finde ud af hvad der er sket.

Har sexshop.dk også en fysisk butik?
Nej, vi har ingen fysisk butik, men du er altid velkommen til at kigge forbi og købe direkte fra vores lager.

Du finder os på adressen: Tværvejen 3, 5580 Nørre Aaby.

Hvordan kan jeg komme i kontakt med jer?
Du er altid velkommen til at ringe til os på tlf. 50 59 46 67. Vi sidder ved telefonen alle hverdage mellem kl. 9:00 - 15:00

Ønsker du at sende os en mail, kan du sende den til kontakt@sexshop.dk

Spørgsmål om returret

Jeg har modtaget en vare, som er defekt. Hvad gør jeg?
Hvis du har modtaget en vare, som ikke virker, skal du returnere den til os i den originale emballage. Vi vil efter modtagelsen af din pakke undersøge varen, og såfremt varen er defekt, bytter vi den til en ny.

Jeg har fortrudt mit køb. Kan jeg returnere?
Du har som forbruger som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret (Ubegrænset fortrydelsesret), når du handler hos os, såfremt varen er ubrugt og i original emballage. Men enkelte varetyper er undtaget fortrydelsesretten, som du kan læse mere her.